Tinggalkan link anda

Thursday, June 16, 2011

Ini Bukan Petai Biasa

Salam kepada kawan2 ku semua,mesti korang tertanya-tanya dimanakah datangnya petai sebesau ini. Jawapannya adalah ,,,,,,,,,,,, aku sendiri tak tau la .hehehheehe

Ini datangnya dari email wa.sungguh kagum saya melihatnya.kalau macam ini la stok petai satu papan tu belum tentu sebulan leh habis hishhh..

aku dah terbayang2 dah masakan apakah yang boleh dimakan dengan petai. ooooooo ,kepada pengemar petai ini lah peluangnya .tapi kita kene carik lokasi dulu.so mintak tolonggggggg,kepada kawan2 ku sila la beritahu dimana lokasinya supaya kami dapat mengegarnya.....

sila bantu kami.....

5 comments:

mr.curly said...

pergh!!!..beso bebenor..hikhik

Sempoi Guy said...

tahu tak pe ,mana nak carik petai ni.bagi la idea sikit otai

niena shopping2u said...

tak silap sy ni buah beluru, bukan petai.. klo kt kmpung sy ada buah ni.. biasanya org amik wat syampu, org dolu2 la.. tpi tatau la kot betul2 petaai? erk.. sebulan blum tntu abis.. kalo wat tumis sdap ni

Sempoi Guy said...

niena: ye ke kmapung u kat mana ??
kalau buat sambal ikan bilis satu tu kene potong dadu la hehehehe

Terbelog said...

bia betol haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...