Tinggalkan link anda

Monday, December 27, 2010

Apakah binatang ini??

askum,

Kepada kawan2 ku yang aku kasihi ini ada gambar binatang baru dan pelik telah ku terima melalui E-mailku. Saya tak tahu nama binatang ini,so kepada kawan-kawan yang tahu apa nama binatang sila hello-hello sama wa.



badan dia berbulu seperti gambar rajah diatas.(eh macam sekolah lak) kaki banyak macam ulat bulu. tapi berbulu betul punya banyak,goli lak den nengoknya.ingatkan rambut palsu pakcik.hehehe


wahhhhhhhhhhh siap bleh usap-usap lak, nampaknya binatang ini tak gatal la ye. Yang gatal pakcik rambut palsu tadi.Eh ko main suka lak dia hehehhehe. tak gatal ke?he meremang bulu roma.

Entah-entah binatang ini boleh dibuat makanan kut ,entah la dalam dunia ini macam tak cukup makanan lak. Habis semua binatang nak di makannya, so kepada kawan-kawan yang ada maklumat tentang binatang ini sila la hello-hello sebab saya nak tahu sangat....




8 comments:

Sempoi Guy said...

tolong la saya....

Onitsuka_hana said...

besar gak binatang nie ingat saiz cm ulat jah. binatang pa ek..adik beradik ulat beluncas kowt

Sempoi Guy said...

Hana : itu yang tgh mencarik jawapan ni. cube tanya sapa yang tahu.

Si DauN CeRi said...

errr...binatang ni duk ats darat ke dlm air ke 2 alam ke? mcm binatang xde tulang belakang je. mungkin dlm kategori serangga yg besar? ermmm..ulat mungkin?? tp org jmpe kat utan ke kawasan yg rmi org?
eh. sape tanye sape nih? hehe

Sempoi Guy said...

Cik Ceri: soalan awak tu saya tak leh jawab la.sebab ini spesis takde dalam buku teks alam dan manusia dulu-dulu.hehehhe

nurhidayah said...

best pown da geli own da..eee...bnda alah pa 2..

Sempoi Guy said...

nurhidayah: tu yang pakcik masih menungu jawapan

Fxysche Nas said...

mcm belutttt..tp versi duri2 =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...