Tinggalkan link anda

Tuesday, December 21, 2010

Contest IPOD Shuffel by Meor2u

Click The Banner

Follower ke = 250

X change link ke = 93

Share FB ke = 100

mr curly
Dyanti
Miza
Norgadis

missezzat

Askum Geng,

Hari ini Sempoi Guy dah masuk Contest yang hadiah dia agak lumayan jugak sebab SG sendirik tak penah merasa benda ni IPOD SHUFFEL. SG mana la ada banyak duit nak beli benda ni ,mengidam ada la jugak. Dengar cite je semua best merasa tak penah itu yang yang masuk contest ni nak habak mai.

IPOD tengok je la dari jauh sayup di dalam hati nak merasa,SHUFFEL lagi la pakcik tak reti ,apa tu yang menari tu.

So kepada GENG semua apa lagi kasi masuk la ini contest .

6 comments:

Nur Ezzat said...

thanks tag ezzat!!!

i will join..insyaALLAH..
ngee~ gudluck!

wanie zarai said...

best nye

Revolter AMI said...

wow!!ipod tu

Sempoi Guy said...

revolter: doa2 la dapat ye,tak sabar rasanya

Onitsuka_hana said...

xpaham weii

Sempoi Guy said...

hana : ikut peraturan itu.... hehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...